måndag 26 juli 2010

Majas Första Vecka i Bild.

Här kommer alla mina resultat, pga att jag ALLTID av misstag nollade min första stegräknare (den hade bara en knapp för reset och kom man emot så NOLL..!!) så började jag med att ta foton lite titt som tätt så vissa dagar är det två foton som gäller.
Dock är det missat en himla massa steg pga nollställandet men men det löser sig i slutänden, bara att pinna på lite extra helt enkelt :-)

Men pga detta så blir det en massa foton vissa dagar, så sammanställer jag NATURLIGTVIS också veckans resultat i siffror :-)

Totalt första veckan lör tom sön: 113051 steg.

....och då är det dokumenterat, jag kan baskämä inte sitta still! Kram alla och kör hårt kommande veckan.
Nya resultat måndag morgon.
// Maja

























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar