söndag 5 september 2010

Irriterad och besviken! På mig själv!

Jag vet... jag gjorde ju det här för min egna skull, för att jag skulle röra på mig och det ska ni veta att jag gjort. Allt annat har blivit lidande för att jag ska gå gå gå...
Men att missa vinnar platsen med dom här futtiga stegen gör mig irriterad!
Speciellt eftersom jag tillbringade 3 dagar på sjukhus med Wilmer. Där blev det inte mycket till steg. Men men... mitt lilla hjärta mår iaf bra och det är huvudsaken för mig. Och jag fick ju kommit igång att börja röra på mig=)
Mina totala steg för sju veckor är 668457
Det e ju för sjutton bara 13486 steg mindre än Maja, och jag som låg så efter. Hade vi sluppit tillbringa dom tre dagarna på Östra hade jag kammat hem det här! Fan jävla skit pannkaka och senapsgas=)
Jaja,,, men blev det Maja som vann pengarna eller blev det Linda, Mia, eller Madde?
Frida åkte ju en vecka till turkiet utan räknaren. Hon glömde den hemma, så hon hoppa av, men e ändå med och betalar.
Kram kram

/ Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar