söndag 5 september 2010

Majas sista vecka samt totalen...

Hej!!

Sista veckan avklarad efter att ha bott med en stegräknare på höften i 7 veckor. Skönt att slippa den nu :-)

Jag kan tacka mina bra resultat för otroligt sköna promenadvägar, massor av utomhuslek, stort hus i två plan, dåliga komunikationer till city, ingen bil till vardags och Julias rutin att varje dag, oavsett väder, sova i vagnen vilket gett mig massor av "gratis" motion dagligen.

Denna sista veckan drog jag ihop: 108354 steg,
Vilket ger en totalt, för alla veckorna på: 681943 steg.

Ps, den här veckan var jag tom så smaaaart att innan den slog över och började från noll, förekomma den och nolla den själv, därav två resultat denna veckan. Sista resultatet med 12081 steg kan jag tacka fem timmars shopping igår för :-)
Nu är vi nyfikna på resterande resultat så vi får kora vinnaren av vinstsumman 900 kronor!
Kramar Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar