söndag 5 september 2010

Malins sista vecka..

Tog nya friska tag efter katastrofveckor..
Allt började bra men så i fredags blev vi sjuka här hemma.. Attans attans..
Men men fick ihop 52617 steg på 4 dagar ialla fall...

Redigerar mitt inlägg senare idag då det är snart dags för innebandy och annat idag..
Även om jag inte kommer vinna denna tävling så har jag ändå vunnit något "stort" för mig.
Har trots allt tappat ca 2,5 kg sen vi började så det blev en liten vinst för mig ialla fall..
Känner mig ännu mera peppad att fortsätta med stegräknaren, tävling eller inte..

2 kommentarer:

  1. 2,5 kg är ju superbra!!
    Jag har nog mest fördelat om det som redan fanns men hur som haver är motion ngt som stärker kroppen och själen.
    och drygt 50000 steg på fyra dagar är toppenbra jobbat, om man får vara så fräck och jämföra med tidigare veckor så stor eloge till dig!!
    kram, Maja

    SvaraRadera
  2. Tack Maja.. Fick till några till idag så den får allt hänga kvar på höften ett tag till..

    SvaraRadera