måndag 9 augusti 2010

Jennys vecka 3

Kan inte skryta med så många steg denna veckan.
Men jag skyller på min sambo och det dåliga vädret. Sambon för att han bara ser problem med att jag ska ta en powerwalk på kvällen, Edwin sover gott men Wilmer kan ju vakna och vara så ledsen. Och ta med honom ut i barnvagn vid 22 tiden känns inte lockande (Wilmer alltså).... Grrr.

Jaja... få bara fortsätta kämpa=)

Nu börjar ju han jobba snart och då stör han inte våra promenader på dan.
Veckans steg... 64358
Och det här är tre veckors totala för mig.. Fasiken!

Personlig total

Steg: 217091
Avstånd: 125 km
Kalorier: 4743
Tid: 39 h 45 min

1 kommentar:

  1. Snart börjar skolan och då kan jag och Wilma komma in så powerwalkar vi med barnen.. Nu när Wilma har nu vagn och allt.. Kram syster

    SvaraRadera