söndag 15 augusti 2010

MAJA's vecka 4 inkl totalen.

Här kommer Majas vecka 4, inkl totalen vecka 1-4.

Tolata steg denna veckan: 102165 st.
Totalt vecka 1-4: 398555.
Har denna veckan snittat på ca 14600 steg /dag vilket är helt oki.

Kämpar alla?
Peppas Jenny?
Redovisar alla?
Kom igen, det är tävling tjejer!! :-D

Denna veckan gjorde jag en miss med min SILVA.
Jag visste inte att, eller jag BORDE fattat men gjorde inte det, att SILVA'n går till 99999, sen börjar den från noll.
Jag kör ju veckovis, sön-lör. Nollar ej per dag.
Igår lördag fotade jag den, turligt nog på fm, sk "säkerhetskort" om ngt skulle strula.
När jag kom hem efter LÅNG promenad till stan + Ica T/R, till badet, dockvagnspromenad mm så stod den på 616 steg, dvs den hade gått upp till 99999 och börjat om, därför har jag denna veckan tre bilder att publicera.
Det turliga förmiddags fotot, det som togs direkt när vi kom hem från sjön, samt det jag tog igår kl 23 när jag nattade mig själv.
Hoppas oki så?
Kommande veckan ska jag vara uppmärksam och INTE göra om samma misstag, för över 99999 steg, det ska jag bannemä igen!

Kom igen nu, denna veckan KÖR VI stenhårt jenny!!! :-)))
Kramar, Taggad Morsa /Maja



Säkerhetsfotot på fm...

Direktvid hemkomsten från alla utflykter då den gått till max och startat om.

Så här ser den ut när jag nattade mig själv.
Totalt: 102165 denna veckan och 398 555 för alla veckor hittils.
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar