söndag 29 augusti 2010

Majas vecka 6 inkl totalen.

Hej vänner.
Börjar snart tro att detta är en enmansblogg... :-/
Men, oki, här kommer veckans resultat den 22-28 aug: 85121 Steg.
Totalt alla veckor: 573589 steg




Min fråga är ju då bara....
Var är alla resterande tävlande?
Nio stycken....
Resultat skulle väl "redovisas", för allas vår skull, för att veta, för att kämpa ännu hårdare??
Varför har vi ens denna "tävling" om ingen verkar tycka att det är värt att visa oss andra hur vi ligger till? Att peppa jenny, att peppa oss själva?!
Det sagda var, att stega på sön-lör och redovisa sön,osv....Tycker att detta har varit under all kritik, faktikst.
Tyck gärna att jag klampar på och är en åsiktsmaskin i frågan, för ja, det är jag.
Fram med resultaten så vi vet hur vi ska kämpa denna sista veckan nu, på lördag går ju slutsignalen och jag tänker iallafall göra mitt för att dra hem dom 900 kronorna.
Over and Out/Maja

Tävlande:???
Jenny
Malin Börjesson
Maja schneberger
Johanna Larsson
Mia Bäck
Hanna Nilsson
Madeleine Hulander
Frida Åkerblom Nilsson
Linda Johansson

1 kommentar: