söndag 1 augusti 2010

Majas Nya steg och KORRIGERING

Majas steg vecka två, datum 25-31 juli. Totalt: 78063 st.
(en väldig massa bilder nedan då jag fått plåta hela tiden känns det som.)

Efter stegräknare-haveri och trubbel och noll steg-registreing på FLERA timmar höll jag på att kasta in handuken men nu verkar den vara oki så jag kör på och trampar på mer i vecka tre.....

Skall däremot korrigera vecka ett, alltså förra veckans resultat som jag uppgav var 110969 (lör 17-lör 24)
Det skall vara 125279
steg efter att jag räknat igenom bilderna igen.

Totalt vecka 1 och 2 är jag nu uppe i: 203342 steg. :-D

Det är väl lättare om vi uppger både veckans resultat men även vad vi har på totalen så slipper stackars jenny sitta och räkna ut det?
Vi litar väl på varandra?

Kram, och kör hårt kommande veckan!
Maja








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar